שיעור 5: איך להעריך עובד?

שיעור 5: איך להעריך עובד?

במדריך זה תקבלו כמה טיפים לגבי הערכת עובדים, שאמורים לעזור לכם לבצע הערכה באופן תקופתי.

האפקטיביות של מנהל נמדדת במידה רבה ביכולת שלו להעריך את העובדים ולתת להם פידבק בונה. להלן כמה טיפים לשיפור הערכת עובדים.

  • הכנה מראש: בצעו רישום קבוע של ביצועי העובד, וסקרו רישום זה לפני הפגישה.
  • חשיבה חיובית: התחילו בהערכה חיובית של תרומת העובד
  • פגישה רגועה: אל תבקרו בטון מתלונן את העובד.
  • יחס חם: נסו לשמור על יחס חם לעובד, כדי שירגיש שמטרתכם לעזור לו ולא רק לבדוק אותו.
  • תיאום ציפיות: חשוב לשמוע מהעובד כיצד הוא רואה את הביצועים של עצמו וכיצד הוא מרוצה מהעבודה ומהיחס אליו.
  • הקשבה: קודם כל הקשיבו לפידבק של העובד, ונסו לכלול את הערותיו ולרשום אותם.

 

יש לך שאלה? רוצה לדעת עוד? זה המקום לשאלות