שיעור 3: איך להיות מנהל טוב ומצליח?
איך להיות בוס מעולה? עוקבים אחר ההוראות הבאות. אנשים נוטים או לאהוב או לשנוא את הבוסים שלהם. כעת תוכל ללמוד כיצד להיות הבוס הכי טוב שאתה יכול להיות. מה שתצטרך הם כישורי מנהיגות, מיומנויות תקשורת וצניעות.
שלב 1. הובל את הקבוצה על ידי דוגמה אישית
בתור בוס אתה צריך להפגין גישה חיובית ומעודדת.
שלב 2. למד את העובדים את החשיבות של כל לקוח, ותגמול על פי הצלחות
אפשר למשל לתת להם בונוס במשכורת על כל הצלחה שלהם בגיוס לקוחות. כך תוודא שהמוטיבציה שלהם גבוהה והם מנסים לשפר את הארגון.
שלב 3. תקשר עם העובדים שלך באופן יומיומי
חשוב לשאול את דעותיהם והצעותיהם בנושאים שונים. תן להם עדכונים לגבי תוכניות החברה, מטרותיה ויעדיה
שלב 4. תן לעובדים הוראות ברורות
תן להם להבין במה כרוך תפקידם, והגדר את משימותיהם על ציר זמן ספציפי.
שלב 5. תזמן פגישות באופן קבוע כדי לדון במטרות ובשאיפות של הארגון. אם יש בעיה עם עובד, למד לטפל בה ברגע שזה קורה.
שלב 6. עודד את הביצועים של העובדים והענק להם הערכה חיובית
שבח אותם מול עמיתיהם כאשר עבודה גדולה שלהם הושלמה או לאחר שהושג יעד כלשהו.
שלב 7. תודה בטעות
כשאתה טועה, אל תסתיר זאת והודה בטעות.אל תתפרץ בכעס מול העובדים שלך.
שלב 8. נהל אינטראקציה עם העובדים שלך על בסיס קבוע
כך תוכל לתת להם הדרכה וכיוון, ותתעניין באופן אישי בכל אדם.