שיעור 2: טכניקות של קופירייטינג

שיעור 2: טכניקות של קופירייטינג

למרות שמעטים מודעים לכך, קופירייטינג זוהי טכניקה שיווקית בסיסית שיכולה לעזור לכל עסק לשווק את עצמו ביעילות ובאפקטיביות. הסודות של כתיבת קופירייטינג מוצלחת כוללת אסטרטגיה שמצליחה להעביר את המסרים של העסק במילים פשוטות, שמושכות את קהל היעד לפעול יחד עם העסק.

 

קופירייטרים מקבלים משכורות גבוהות, משום שהם מצליחים לעזור לעסק להגיע ללקוחות שלו – שזו המשימה החשובה ביותר של כל עסק. אם תרצה להיות קופירייטר מצליח, תצטרך להשקיע בלמידת הטכניקות הנלמדות בקורס קופירייטינג. טכניקות אלו יעזרו לך להשיג ולהחזיק במשרה במשרד הפרסום או בחברה כלשהי.

לפני שתרוץ להירשם לקורס, תוכל להתרשם מכמה טכניקות חינמיות הנלמדות בקורס ונועדו ליצור מסרים שיווקיים מושכים.

1. אם לא תקרא את זה אני הורג את החתלתולה!

יצירת סקרנות אצל הקורא היא דרך נהדרת לרתום אותו לצד שלך. אפשר להשתמש בסלנג, בקריאות נועזות ובמשפטים בעלי גוון רגשי כדי לעורר סקרנות זו, וחשוב להמשיך באותו קו גם בתוכן עצמו. מיציייי!

2. איך לכתוב כותרות אפקטיביות יותר?

קופירייטרים רבים כמעט ולא משתמשים באחד המשאבים החשובים ביותר שלהם, או שהם לא משתמשים בהם מספיק – אני מתכוון לכותרות. כותרות צריכות להופיע בכל פסקה או בכל פסקה שנייה, כדי לעזור לקורא לסרוק את הטקסט ולהתסתקרן ולקרוא מה שכתבתם. חשוב כמובן לכלול כותרת מפורטת שתזמין את הקורא כמו: "איך לכתוב כותרות אפקטיביות יותר?" ולא כותרת עלומה ובלתי ברורה כמו: "כותרות אפקטיביות". הסבירו את עצמכם. אם הקורא לא יסתקרן מהכותרת ויבין מה מצפה לו הוא לא ימשיך לקרוא וירגיש תסכול.

3. הנוסחה הבסיסית למסר שיווקי משכנע

ישנן כמה נוסחאות למסרים שיווקיים, אבל כרגע נספיק לסקור רק נוסחה אחת. אם תרצו יותר אנו מזמינים אתכם לבקש מאיתנו באתר להוסיף עוד. הנוסחה היא: "מה הבעיה? (הצגה מפורטת של הבעיה)", "הצגת הפתרון", "הייחודיות והיתרון היחסי שלנו". אם למשל אנחנו עסק שמשווק הופעות רוק ביום שישי: "תקועים שוב בבית ביום שישי?" (הצעת הבעיה), "בואו למופע של טימי והחתולים!" (הצגת הפתרון), "המופע היחידי המשלב חתולי רחוב כנגנים." (היתרון היחסי).

4. פירוט של יתרונות יחסיים

לא מספיק לפרט במסר השיווקי יתרון אחד. אם יש לכם אפשרות לכתוב קופי ארוך יותר, נצלו זאת וכללו בפירוט מגוון יתרונות של המוצר או השירות.

5. תאור של מבצעים, דילים וקופונים של העסק

ישראלים אוהבים מאוד מבצעים וקופונים. 10% אחוז הנחה, 1+1. הנחות עוזרות להביא לקוחות לידי קנייה, וכדאי לנסח את ההצעה בהתאם לקהל היעד.

עדיין מתלבט?
תן ליועצי הלימודים שלנו לחזור אליך

קבל מידע על קורס קופירייטינג

למידע על קורס קופירייטינג
1
מלא את הפרטים ונציג לימודים יחזור אליך עם מידע על קורס קופירייטינג, חינם וללא התחייבות!
2
בחר מוסדות לימוד
3

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר
יש לך שאלה? רוצה לדעת עוד? זה המקום לשאלות

קבל מידע על קורס קופירייטינג
מלא פרטים לקבלת מידע מנציג טלפוני חינם וללא התחייבות!
בחר מוסדות לימוד

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר