קורס ניתוח טכני
מסלולי הלימוד המובילים למסחר בשוק ההון

קורס ניתוח טכני

גרפים תמיד משכו אתכם ואתם אוהבים מתח ואדרנלין? אתם חייבים לקחת קורס ניתוח טכני. קורס ניתוח טכני יקנה לכם כלים מעשיים כדי לסחור בשוק ההון באופן מיידי וללא כל ידע מקדים. ביחרו מכללה ותתחילו ללמוד. קורס ניתוח טכני מאפשר לכם להביט על שוק ההון מזווית מעט שונה ולנתח אותו בעזרת קווים וטבלאות שונות. מנתחים טכניים טוענים שהשוק חוזר על תבניות מסויימות ומגלם בתוכו התנהגות שניתן לצפות אותה בהתאם לרמת המחירים הנקובה. בסיום הקורס תוכלו להיות סוחרים מהבית בעזרת כלים טכניים ולנסות לחזות מה יקרה בשוק.

מוסדות לימוד לקורס ניתוח טכני

מכללת מגמות
סניפים: פתח תקווה
משך הלימודים: 21 מפגשים פרונטאליים, 3 שעות לשיעור, פעם בשבוע - מפגשי מסחר מעשיים, קורס אינטראקטיבי בן 29 שיעורים ,…

למה ללמוד קורס ניתוח טכני?

אנשים רבים נמשכים לתחום המרתק של שוק ההון ולוקחים קורסים שונים כגון קורס מט"ח או קורס יועצי השקעות. היתרון של קורס ניתוח טכני הוא שהוא מכיל בתוכו מידע רב שכבר גלום באמצעות הגרפים כך שהמטרה העיקרית שלכם היא לנבא את המגמה ולא לקרוא דוחות אנליטיים במשך כל היום – דבר שלעיתים גוזל זמן רב ומקשה על העבודה עצמה.

כאשר מדברים על שוק ההון אז מתייחסים לכוחות השוק: היצע וביקוש וניסיון לחזות אותם על ידי קריאת דוחות כספיים והסברים של אנליסטים. המנתח הטכני צריך לנתח גרפים המתארים את אפיקי ההשקעה השונים. ברגע שמזהה הסוחר את כיוון המסחר – בין אם הוא עולה ובין אם הוא יורד – הוא יודע שעליו לבצע פעולת קנייה או מכירה. לאחר מכן עליו לבחור נקודת יציאה כדי להפיק את מקסימום הרווח הניתן באותו פרק זמן שיכול להימשך מספר שניות עד למספר שנים. יש מנתחים טכניים שונים ולכן כל סוחר בשוק ההון צריך להתאים את אופי ההשקעה לאופי שלו.

מטרות קורס ניתוח טכני

מטרתו העיקרית של הקורס היא להכשיר את הסטודנטים ולתת להם ארגז כלים שימושי ככל הניתן כדי להתמודד עם מסחר נכון בשוק ההון, באמצעות מספר מתודות:

  • בקרה  ושליטה עצמית על הרווחים וההפסדים – סוחרים רבים מנסים להשיב את הפסדיהם על ידי מסחר אמוציונאלי וגורמים לעצמם נזק
  • שיפור תהליכי קבלת ההחלטות – החלטות שבאות "מהבטן" עלולות לגרום לכאב בטן אם לא יודעים לנתח אותן בצורה נבונה
  • הכרת שווקי מסחר גלובאליים – באמצעות האינטרנט כל אחד יכול לרכוש נפט, זהב ואפילו חיטה במהירות ובקלות ללא עמלות מיותרות
  • חיפוש, זיהוי ושימוש במידע פיננסי עולמי – על ידי ניתוח תחזיות אנליסטים ויישום עצמי ניתן להרוויח הון
  • ניהול סיכונים ובקרת סיכונים –שליטה על ההפסדים: מתי יש להפסיק לסחור, ושליטה על הרווחים: מתי להישאר עם המגמה

אופן לימוד קורס ניתוח טכני

קורס ניתוח טכני מאפשר להביט על מחירי המניות / הסחורות לאורך תקופת זמן ולהסיק מסקנות עתידיות על תנועת המחירים בעזרת זיהוי המגמה. הדבר נראה פשוט מאוד למתבונן מהצד אך אינו פשוט כלל ועיקר. ייתכן כי במסחר תוך יומי, ביום מסויים, מחירה של מניה יעלה וירד בעשרות אחוזים, אך בסופו של דבר יום המסחר באותה מניה יישאר ללא שינוי. אם סוחר טכני מחליט למכור את אחזקותיו ברמה מסויימת של מחיר (אפשרות המוגדרת על ידי פקודת Stop loss) הרי שהוא הפסיד את שיעור ירידת המניה. ואם לאחר מכן המניה עולה – הוא כבר מחוץ למשחק ולא הוא לא ירוויח מגל העליות! קשה מאוד.

רק יחידי סגולה הם סוחרים תוך יומיים מוצלחים והסטטיסטיקה אומרת שרק 90% מהסוחרים היומיים בשוק ההון מרוויחים כסף. עומת זאת – אם יש לכם עבודה קבועה ואתם רוצים לנסות את מזלכם בהשקעות בשוק ההון תוכלו ללמוד ניתוח טכני, לזהות מגמות שמתפתחות לאורך זמן ולהחליט היכן להשקיע את הכסף שלכם.

האם אני מתאים לקורס ניתוח טכני?

אם אתה עונה נכון על 3 שאלות מתוך ה-5, ככל הנראה אתה מתאים לקורחס ניתוח טכני:

  1. יש לי היכרות טובה עם שוק ההון
  2. יש לי נכונות להשקיע כסף במסחר עצמאי
  3. יש לי שליטה ובקרה עצמית גבוהים
  4. יש לי נכונות ללמידת טכניקות מסחר מתקדמות
  5. יש לי ידע קודם בשוק ההון

קורס ניתוח טכני הוא רק ההתחלה

בכל מקרה כל מנתח טכני יודע שהלימודים לא מסתיימים אך ורק בתום הקורס וכדי לקבל החלטה מושכלת לגבי השקעה צריך לדעת מה מצב השוק, לקרוא דוחות כספיים, תחזיות של אנליסטים ולהתעדכן מדי פעם במדורי הכלכלה. היזהרו ממורים לניתוח טכני המבטיחים לכם גריפת רווחים מהירים על ידי מינופים גבוהים. גם כאן כמו בכל תחום אחר: מה שבא בקלות, הולך בקלות.

מה לומדים בקורס ניתוח טכני?

  • סוגי גרפים
  • קווי מגמה
  • תמיכה והתנגדות
  • תנועות מחירים
  • נרות יפניים
  • תבניות טכניות
  • פיבונאצ'י
  • מתנדים
  • אסטרטגיות מסחר

קורס ניתוח טכני אונליין

video

בוא ללמוד עכשיו קורס ניתוח טכני אונליין. עם סרטוני הדרכה איכותיים ומקצועיים החל מרמת מתחילים ועד למתקדמים בתוספת תרגילים מעשיים להתחלה מיידית.

התחל ללמוד

קורס ניתוח טכני: שאלות ותשובות

 קורסיסט קורסיסט

כיצד מתקיימים הלימודים בפועל? אני לא רוצה הרצאות משעממות על שוק ההון.
לכל סטודנט יש מחשב אישי בו ניתן לבצע פעולות ולהתנסות במסחר DEMO באופן מיידי. בכל כיתה ישנו לוח, מקרן ומרצה שיסביר לכם כל דבר על הניתוח הטכני. בשיעורים מתקדמים ניתן לבצע מסחר אמיתי בעזרת תוכנות מסחר שכל אחד יכול להתקין בביתו וסוחרים אונליין כאשר יש לנתח כל מצב וכל פוזיציה שאליה אנחנו בוחרים להיכנס או לצאת. בצורה זו מקבלים ביקורת בונה מהחברים בכיתה ומהמרצה ולומדים כיצד להרוויח כסף. חשוב לציין שהחלק המעשי הוא החלק הכי חשוב בלימודים ולכן עליכם לקבל תוכנה למסחר איכותית לתקופת ניסיון ממוסד הלימודים בו החלטתם ללמוד.

אילו תכונות מאפיינות סוחר טכני מצליח?
כל אדם העוסק בניתוח טכני או שמתכוון ללכת וקחת קורס ניתוח טכני צריך לבחור איזה סוחר הוא: סוחר תוך יומי – הנקרא גם day trader, סוחר במגמה שבועית או סוחר לטווחים ארוכים יותר. בדרך כלל סוחרים תוך יומיים משקיעים סכומי כסף גבוהים יותר ויושבים שעות מול המחשב. מי שחשב שהוא משקיע ויכול ללכת לטייל – טועה ובגדול. קשה להיות סוחר תוך יומי עם לב חלש או אחד שמשנה את הפוזיציה שלו כד כמה דקות.

כמה כסף אפשר להרוויח ממסחר?
סוחרי תוך יומי אלו סוחרים מביתה באופן עצמאי במשרה מלאה, או כתוספת הכנה למשרה קיימת. גם אם לא תחליטו להיות סוחרים תגלו שהידע שצברתם בקורס הינו ידע שימושי ומעשי ואם תזמן לכם השקעה טובה תוכלו לתפוס אותה בזמן. בשוק זה – בו רוב האנשים לא מצליחים לשרוד לאורך זמן – המנצחים גורפים את הקופה הגדולה, ומנתח טכני המצבע את כל החומר הנלמד כנדרש יכול להרוויח עשרות אלפי שקלים בחודש.

כמה עולה קורס ניתוח טכני?
סוחרים רבים מודים כי עלויות הקורס הן מאוד נמוכות ביחס לרווחים שהם צוברים בעתיד בזכות הלמידה בקורס. קורס זה אינו קורס זול והעלויות של קורס ניתוח טכני למתחילים עולה בסביבות 4,000 ש"ח. עם זאת, ישנם קורסים של ניתוח טכני לסוחרים מתקדמים ובהם לומדים להשתמש בכלי מסחר פחות נפוצים. קורסים אלו יכולים לעלות גם עשרות אלפי שקלים ובקורסים אלו הסוחרים הינם בדרך כלל בעלי ניסיון מעשי בשוק ההון.

17 בדצמבר 2015
יש לך שאלה? רוצה לדעת עוד? זה המקום לשאלות