שיעור 2: עיסוי לכאב ראש

שיעור 2: עיסוי לכאב ראש

כאבי ראש הם כל כך שכיחים. מהי הטכניקה האולטימטיבית של עיסוי שעוזרת במקרה של כאבי ראש? עקבו אחר ההנחיות ובצעו אותן, וכאב הראש יעלם או לפחות יפחת. לנו זה עבד!

איך מעניקים עיסוי שפותר כאבי ראש?

בשלב הראשון הושיבו את הבחור או הבחורה עם כאב הראש בכיסא נוח. כדי להרגיע את האזור בתחילה ארצה להניח את הידיים בעדינות על הכתפיים, ואתחיל להרגיש איפה נמצא הלחץ.

בהתחלה נעבוד על הכתפיים והצוואר, כי שם מצטבר מתח רב בדרך כלל. עיסוי זה מעולה למי שיש לו כאב ראש מישיבה ממושכת או מצפייה במחשב ובטלוויזיה. תתפלאו לשמוע אבל אנחנו מקבלים כאבי ראש גם משימוש בסמארטפונים למיניהם. התרגיל יעזור להקל על מתיחות בכתפיים שמצטברת בעקבות כמעט כל סוג של פעילות. נתחיל ללחוץ עם היד. חשוב ללחוץ עם כל היד ולא רק עם האגודלים.

הפעילו מתח זהה בכל האצבעות. השתמשו בכוח של כל כף היד. הפעילו כוח מהרגליים עד למעלה כך שכל הגוף עובד, כדי למנוע מהידיים מלהתעייף. נסו למצוא את המקומות שמרגישים מהודקים ומתוחים. אם אתם מרגישים מקום כזה תוכלו להתמקד בו לכמה רגעים ולהרגיש אותו נעשה יותר רך.

כעת המשיכו בעיסוי לאורך הגב. הימנעו מלגעת בעמוד השדרה, ועבדו מסביב לו.

כעת הרימו את הכתפיים, ושחררו. ושוב הרימו, ושוב שחררו. כך תשחררו את אזור הכתפיים אפילו יותר.

יש לך שאלה? רוצה לדעת עוד? זה המקום לשאלות