שיעור 4: תרגילי כושר לשרירי הכתפיים

שיעור 4: תרגילי כושר לשרירי הכתפיים

היום אני שמחה להציג בפניכם אימון לכתפיים. זוהי סדרה למתחילים שמטרתה ללמד אתכם תרגילים חשובים לחיטוב הכתפיים.

אם אין לכם זוג משקולות תוכלו להיעזר בבקבוקי מים. נכופף את הברכיים, נשמור על הגב זקוף. אני אוספת את הישבן. זוהי עמידה נכונה עליה נשמור לאורך כל האימון. התרגיל הראשון נקרא לחיצת חזה. שמרו על שורש כף יד ישר. בטן אסופה. בנשיפה נביא את המשקולות מעל הראש. 12 חזרות. עכשיו נעשה מתיחה לכתפיים, ונחזור שוב על עוד סט.

כעת ניקח את הזרועות לצדדים. תרגילים אלו עובדים על חלקים שונים של הכתפיים ולכן חשוב לבצע סט מגוון כמו שאנחנו עושים עכשיו. כעת נשאר פה למעלה ונעשה סיבובים עם הזרועות.

עדיין מתלבט?
תן ליועצי הלימודים שלנו לחזור אליך

קבל מידע על קורס מדריכי חדר כושר

למידע על קורס מדריכי חדר כושר
1
מלא את הפרטים ונציג לימודים יחזור אליך עם מידע על קורס מדריכי חדר כושר, חינם וללא התחייבות!
2
בחר מוסדות לימוד
3

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר
יש לך שאלה? רוצה לדעת עוד? זה המקום לשאלות

קבל מידע על קורס מדריכי חדר כושר
מלא פרטים לקבלת מידע מנציג טלפוני חינם וללא התחייבות!
בחר מוסדות לימוד

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר