שיעור 2: תרגילי כושר לשרירי הבטן

שיעור 2: תרגילי כושר לשרירי הבטן

היום אנחנו נעבוד על שרירי הבטן ונכיר כמה מהתרגילים הטובים ביותר לחיזוק שרירים אלו.

התרגילים האלו יעזרו לכם להגיע לכושר אישי טוב יותר ולשפר את הכושר הגופני.

האימון הזה מתאים גם לנשים אחרי לידה, אצלן הבטן חלשה ונופלת. בעזרת התרגילים תצליחו למצק את הבטן. אני אסביר לכם כל תרגיל ונבצע אותו יחד – על כמות החזרות הנדרשת.

התרגיל הראשון זה תרגיל של כפיפות בטן בישיבה. מה שנעשה זה לשבת בגב זקוף. אל תוציאו את הישבן החוצה. קחו את הכתפיים אחורה. תכניסו בטן. תתגלגלו פנימה כמו שבלול. תשאבו את שרירי הבטן פנימה ותרגישו לחץ באזור הבטן. הזדקפו שוב חוליה חוליה. שוב – לוקחים נשימה, ומתעגלים. עושים 12 חזרות כאלה.

עדיין מתלבט?
תן ליועצי הלימודים שלנו לחזור אליך

קבל מידע על קורס מדריכי חדר כושר

למידע על קורס מדריכי חדר כושר
1
מלא את הפרטים ונציג לימודים יחזור אליך עם מידע על קורס מדריכי חדר כושר, חינם וללא התחייבות!
2
בחר מוסדות לימוד
3

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר
יש לך שאלה? רוצה לדעת עוד? זה המקום לשאלות

קבל מידע על קורס מדריכי חדר כושר
מלא פרטים לקבלת מידע מנציג טלפוני חינם וללא התחייבות!
בחר מוסדות לימוד

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר