שיעור 5: תרגילי כושר לחיזוק הגב

שיעור 5: תרגילי כושר לחיזוק הגב

בשיעור היום נלמד על שיפור היציבה וחיזוק של שרירי הגב. אם יש לכם כאבי גב השיעור יכול לעזור לכם מאוד. השיעור יפתח לכם יציבה בריאה וטובה יותר. היציבה היא תוצאה של חיזוק ושל עבודה יומיומית, וגם שמירה על מנחי גוף תקינים במהלך האימון וגם בישיבה, שכיבה, עמידה והליכה.

מה זה יציבה נכונה? תוכלו לצפות בעצמכם בפרופיל וגם בפרונט. האם כל המפרקים נמצאים בקו אחד? האם הכתפיים שמוטות? קודם כל אנו צריכים לגלגל את הזנב קצת פנימה. לאסוף את הבטן. למשוך את הכתפיים אחורה ומטה. לתת לחזה ללכת קדימה. לעשות הכל בצורה משוחררת. זו התוצאה של התרגול היומיומי.

עדיין מתלבט?
תן ליועצי הלימודים שלנו לחזור אליך

קבל מידע על קורס מדריכי חדר כושר

למידע על קורס מדריכי חדר כושר
1
מלא את הפרטים ונציג לימודים יחזור אליך עם מידע על קורס מדריכי חדר כושר, חינם וללא התחייבות!
2
בחר מוסדות לימוד
3

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר
יש לך שאלה? רוצה לדעת עוד? זה המקום לשאלות

קבל מידע על קורס מדריכי חדר כושר
מלא פרטים לקבלת מידע מנציג טלפוני חינם וללא התחייבות!
בחר מוסדות לימוד

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר