שיעור 1: תרגילי אימון כושר בבית

שיעור 1: תרגילי אימון כושר בבית

מספיק להיות פדלאות! רובנו אומרים שאנחנו היינו רוצים לעשות כושר כל יום, אבל לא מתמידים באמת. אם כמונו אתם עושים כושר פעם בשבוע במקרה הטוב, כדאי לכם לאמץ את התרגילים פה. זה יגזול לכם כ-15 דקות ביום, ויעזור לכם להיראות טוב ולהרגיש טוב. התחייבו לבצע את התרגילים למשך 30 יום, ותראו כיצד התחייבות זו משפרת את חייכם.

5 דקות של תרגילי מתיחות וחימום

חשוב לבצע מתיחות בתחילת כל אימון כדי לחמם את הגוף. רבים לא יודעים זאת, אבל יש יתרון רב בעצם ביצוע המתיחות, כי הגוף משתחרר. המתיחות מונעות כאבים רבים בגוף ולכן גם אם אתם מספיקים רק את המתיחות, כבר עשיתם משהו טוב לעצמכם.

שכיבות סמיכה

אחד התרגילים החשובים ביותר לפיתוח שרירי חזה וכוח בידיים הוא תרגיל שכיבות הסמיכה. כדאי לבצע 3 סטים של שכיבות, עם הפסקה של כדקה ביניהן.

תרגילי בטן

תרגילי הבטן הללו יעזרו לכם לפתח את שרירי הבטן בצורה יעילה וטובה יותר.

תרגילים להורדת השומן מהזרועות

אם תפרסו את הידיים לצדדים ותזיזו אותם, האם הם ידלדלו כמו מפרש? התרגילים האלו יעזרו לכם לעצב את הזרועות ולשמור אותן חטובות.

תרגילים לחיטוב הישבן

יש לכן ישבן ענק? במקום לעשות שאיבת שומן או להמשיך להתבאס, תוכלו לבצע את התרגילים הללו למשך חודש באדיקות ולראות כיצד זה משפר את מראה הישבן שלכן.

עדיין מתלבט?
תן ליועצי הלימודים שלנו לחזור אליך

קבל מידע על קורס מדריכי חדר כושר

למידע על קורס מדריכי חדר כושר
1
מלא את הפרטים ונציג לימודים יחזור אליך עם מידע על קורס מדריכי חדר כושר, חינם וללא התחייבות!
2
בחר מוסדות לימוד
3

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר
יש לך שאלה? רוצה לדעת עוד? זה המקום לשאלות

קבל מידע על קורס מדריכי חדר כושר
מלא פרטים לקבלת מידע מנציג טלפוני חינם וללא התחייבות!
בחר מוסדות לימוד

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר