שיעור 3: תרגילים לשרירי זרועות

שיעור 3: תרגילים לשרירי זרועות

כולם רוצים לחטב את שרירי הזרועות, כי הן נוטות להידלדל. בסדרת תרגילים זו תוכלו לעבוד על התרגילים היעילים ביותר לחיטוב הזרועות.

אנו זקוקים למשקולת קטנה או אפילו בקבוק מים קטן. נכופף את הברכיים, גב לאחור, חזה פתוח. אני מעלה את הידיים מעל הראש ומצמידה את המרפקים לאוזניים. עצמות המרפק פונים פנימה. אלו דגשים ליציבה נכונה. אנו מיישרים את המרפק. 12 פעמים עד שמרגישים שהשריר מתעייף. תורידו עד למטה. אל תעצרו בחצי הדרך. נשיפה כשמיישרים את הידיים.

עדיין מתלבט?
תן ליועצי הלימודים שלנו לחזור אליך

קבל מידע על קורס מדריכי חדר כושר

למידע על קורס מדריכי חדר כושר
1
מלא את הפרטים ונציג לימודים יחזור אליך עם מידע על קורס מדריכי חדר כושר, חינם וללא התחייבות!
2
בחר מוסדות לימוד
3

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר
יש לך שאלה? רוצה לדעת עוד? זה המקום לשאלות

קבל מידע על קורס מדריכי חדר כושר
מלא פרטים לקבלת מידע מנציג טלפוני חינם וללא התחייבות!
בחר מוסדות לימוד

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר