שיעור 1: עולם הפרסום היום

שיעור 1: עולם הפרסום היום

יוסי לובטון בהרצאה למסלול פרסום ותקשורת שיווקית.

אחרי 3.5 שנים בעולם הפרסום, אני יכול להגיד לכם שזה… בהחלט העולם הכי מרתק שאפשר לעבוד בו. בשיחות שהיו לי עם מיכל על התכנית, דיברנו הרבה מאוד על זה שצריך גם להבין את הפרקטיקה של העולם הזה ואת החיים האמיתיים, אם כי יש חשיבות מאוד גדולה לתיאוריה. זו תקופה מרתקת לעולם הפרסום, וכשחשבתי על ההרצאה, היו כל מיני נושאים שאפשר להציג לכם. רציתי לחשוב גם, מצד אחד, על משהו שיהיה כיפי, כי בכל זאת, אתם רגע לפני התחלת הלימודים, ומצד שני, שישאיר לכם משהו לקחת איתכם להמשך הדרך.

ואתם נכנסים ללמוד את עולם הפרסום בנקודה שבה הוא בשינוי מאוד מאוד גדול. והשינוי המאוד גדול הוא בעצם… קורה כתוצאה מההיוולדות של המדיה הדיגיטלית. אבל המדיה הדיגיטלית היא הרבה יותר ממדיה היום, וההשפעה שלה היא השפעה חברתית. בסופו של דבר, בפרסום, התפקיד העיקרי שלנו הוא להכיר את הצרכן, ומשם להביא את הפתרונות. יש סיפור שמספר המנכ”ל העולמי של “סאצ’י אנד סאצ’י”, איש חכם בשם קווין רוברטס, שאומר שכשסאצ’י זכתה בתקציב של טויוטה העולמית, שזה אחד התקציבים הכי גדולים, הוא פגש את המנכ”ל של טויוטה, שהוא דמות אגדית, והמנכ”ל של טויוטה אמר לו, “תקשיב, קווין: אתם אף פעם לא תדעו על מכוניות כמונו, “אבל אנחנו אף פעם לא נכיר את הצרכן כמו שאתם מכירים אותו, “ואם נביא את שני הדברים האלה אל השולחן, “אנחנו את הידע שלנו בלעשות מכוניות, ואתם “את ההכרה של הצרכן, אז יהיה בינינו רומן מוצלח”, מה שקרה בסופו של דבר. ובעצם, אני חושב שהעבודה
החשובה ביותר של פרסומאי היא להכיר את הצרכן, והצרכן משתנה. ולהגיד את זה היום, אני חושב ש… ברור הרבה יותר מאשר אם היינו אומרים את זה לפני 5 חודשים.

עדיין מתלבט?
תן ליועצי הלימודים שלנו לחזור אליך

קבל מידע על קורס פרסום

למידע על קורס פרסום
1
מלא את הפרטים ונציג לימודים יחזור אליך עם מידע על קורס פרסום, חינם וללא התחייבות!
2
בחר מוסדות לימוד
3

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר
יש לך שאלה? רוצה לדעת עוד? זה המקום לשאלות

קבל מידע על קורס פרסום
מלא פרטים לקבלת מידע מנציג טלפוני חינם וללא התחייבות!
בחר מוסדות לימוד

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר