קורס פרסום
ללמוד לשלוט במדיה

קורס פרסום

כל מי שמתעניין בעולם הפרסום נתקל בקשיים להכנס לתעשייה זו, משום שאין מסלול הסמכה מוסדר שמאפשר להתקדם ולפתח קריירה בצורה מסודרת. כיום ישנם מספר דרכים לפתח קריירה כפרסומאי, ורובם כוללים קבלת הסמכה כלשהי בפרסום. בין אם תרצו לעבוד בתור קופירייטרים, מוכרי שטחי פרסום, מנהלי שיווק או אנשי מרקום, מדריך זה יעזור לכם למצוא את דרככם בעולם הפרסום.

מוסדות לימוד לקורס פרסום

המכללה לניו מדיה
סניפים: תל אביב
משך הלימודים: 80 שעות אקדמיות, 15 מפגשים
תנאי קבלה: השכלה אקדמית בתחום השיווק * יכולת מוכחת בעבודה עם אינטרנט ורשתות חברתיות * אנגלית בסיסית טובה ברמת ק…
תפנית
סניפים: נתניה, אשדוד, באר שבע, תל אביב, רעננה, ראשון לציון, חיפה, ירושלים
תנאי קבלה: 12 שנות לימוד ומעלה (תינתן העדפה לבעלי תואר אקדמי) - ראיון אישי

סרטון על קורס פרסום

המסלולים המוצעים בתחום לימודי הפרסום

תואר בתקשורת

משרדי פרסום רבים מחפשים בוגרי מסלולי תקשורת שבקיאים בנושאי המדיות השונות ויודעים לעבוד איתם. במסגרת תואר ראשון ושני בתקשורת תלמדו באופן מעמיק על עולם הפרסום, ותבצעו פרוייקטים בפועל שיהיו דומים מאוד לעבודת הפרסומאי. בארץ אפשר ללמוד פרסום במסגרת תואר בתקשורת במסגרת האוניברסיטאות השונות וכן במכללות כמו המכללה למנהל ומכללת נתניה.

קורס פרסום באינטרנט

תחום חדש שתופס תאוצה כעת נועד להכשרת אנשי פרסום שעובדים בחברות פרסום אך עבודתם היא שונה במהות, שכן אלו הם אנשי פרסום באינטרנט. הפרסום באינטרנט הוא שונה במהותו והמיקוד שלו הוא פרקטי יותר. משווקים באינטרנט אינם צריכים לנהל תקציב מורכב כל כך, אולם מאידך דורשים מהם לעמוד בהחזר השקעה גבוה ואפשרות מדידה של כל הוצאה בתמהיל השיווק. קורס זה מתאים יותר לאנשים טכנולוגיים שרוצים לעבוד מול מחשב, והוא נלמד במכללות מחשבים כמו ג’ון ברייס. במסגרת הלימודים נלמדים נושאים כמו פרסום בפייסבוק ופרסום ממומן בגוגל (גוגל אדוורדס).

לימודים במשרד פרסום

לאחרונה החלו משרדי פרסום שונים לקיים מסלול שנתי לבוגרי תואר ראשון, שנועד להכשיר את התלמיד בפרקטיקה המעשית של הפרסומאי, ולהוות את הלימודים הממוקדים ביותר לפרסומאים מתחילים. בקורס תלמדו על תקציבאות, פלנינג, בניית מותג, הבנת התקשורת השיווקית, תכנון צעדים שיווקיים, ועבודה מול לקוחות של המשרד. בקורס לומדים את תפקיד הפלנר לעומק, כולל לימודים של מחקר, ניתוח, שיווק, פסיכולוגיה של צרכנים, מיתוג, כתיבת בריף ומצגת, הצגת בריף ומצגת ועוד. בקורס גם לומדים את תפקיד התקציבאי, על כל תפקידיו השונים. כיום יש מספר בתי ספר המציעים מסלול זה, ביניהם הבצפר ועבודי קריאטיב.

מה המחיר של קורס פרסום?

בעוד שתואר אקדמי יכול לעלות עשרות שקלים, העלות של קורס שיווק ופרסום עומדת על כ-10 אלפים ש”ח למסלול של בין חצי שנה לשנה.

אפשרויות תעסוקה לאחר לימודי פרסום

בהתאם למסלול שבחרת תוכל להתברג בחברות המדיה השונות. לימודי פרסום ושיווק מקנים לסטונדטים את מירב הכלים בכדי להצליח בעולם האמיתי. בין אם תבחר לעסוק בפרסום ושיווק באינטרנט לבין להיות פרסומאי פרילנס, הקורס יאפשר לך לבלוט בעולם הפרסום.

כמה מרוויח פרסומאי?

בחברת פרסום עובדים גורמים רבים, שכל אחד מהם מרוויח אחרת. הקופירייטר מרוויח את השכר הטוב ביותר, אחריו הפלנר, המעצב הגרפי, ולבסוף התקציבאי המתחיל. המשכורות נעות בין 40 אלף ש”ח לאיש יחסי ציבור מצליח כמו רני רהב, לכמה אלפי שקלים בודדים לתקציבאי מתחיל.

מה לומדים בקורס פרסום?

  • פרסום בגוגל
  • פרסום בפייסבוק
  • SEO
  • יחסי ציבור
  • מיתוג
  • קופירייטינג
  • ניו מדיה ואינטראקטיב
  • ניהול תקציב פרסומי
  • ניהול השיווק

קורס פרסום אונליין

video

בוא ללמוד עכשיו קורס פרסום אונליין. עם סרטוני הדרכה איכותיים ומקצועיים החל מרמת מתחילים ועד למתקדמים בתוספת תרגילים מעשיים להתחלה מיידית.

התחל ללמוד
עדיין מתלבט?
שוחח עם יועצת לימודים

קבל מידע על קורס פרסום

למידע על קורס פרסום
מלא את הפרטים הבאים ונציג לימודים יחזור אליך עם מידע על קורס פרסום
שם פרטי *
שם משפחה *
עיר *
טלפון *
אימייל *
בחר מוסדות לימוד

* שדות חובה | אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר


יש לך שאלה? רוצה לדעת עוד? זה המקום לשאלות

קבל מידע על קורס פרסום
שם פרטי *
משפחה *
עיר *
טלפון *
אימייל *
בחר מוסדות לימוד

* שדות חובה | אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר