שיעור 1: מה עושה מזכירה?
אז מה עושה מזכיר, ומה עושה מזכירה? כיום התפקיד של מזכירות איננו נגמר בהכנת קפה. במדריך זה תלמדו בדיוק מה עושה המזכירה.
אז מה עושה מזכירה? התשובה היא: הרבה. בלי מזכירה משרד לא יכול לתפקד. מזכירה יכולה לדאוג להתנהלות התקינה של המשרד, ולעוד מיליון מטלות יומיומיות כגון:
- לוודא שהמנהל מודע לכל המשימות החשובות לאותו היום.
- להדליק את המדפסות, המחשבים, האורות וכל המכשירים האחרים במשרד, ולוודא שכל הציוד תקין ועובד.
- לשנות את ההודעה במענה הממוחשב.
- לבדוק אם הגיעו פקסים או דבר דואר.
- לוודא שהאוכל והכיבוד מספיקים.
- לבדוק הודעות אימייל והודעות תא קולי, למקרה של משימות דחופות.
- לתכנן לוז לאותו היום, רשימה של כל המטלות ליום זה, ולארגנם לפי חשיבות.
- לענות לטלפונים.
- לנהל שיחה עם המנהלים, לבדוק אם הם צריכים עזרה.
- לתזכר אודות פגישות וישיבות.
עדיין מתלבט?
תן ליועצי הלימודים שלנו לחזור אליך
תן ליועצי הלימודים שלנו לחזור אליך
קבל מידע על קורס מזכירות (סוג 1)
יש לך שאלה? רוצה לדעת עוד? זה המקום לשאלות