קורס פייסבוק

קורס פייסבוק

כל ארגון שרוצה לנצל ביעילות את תקציב הפרסום שלו מוכרח להכיר את השימוש בערוצי המדיה החברתית. בקורס פייסבוק תלמדו על אסטרטגיות שיווק וניהול תקציב פרסומי ברשת המודעות של פייסבוק, בניהול עמודים וקבוצות בפייסבוק ובכפתורי לייק למיניהם.

מוסדות לימוד לקורס פייסבוק

HackerU- המרכז להשמה והכשרת עובדים למקצועות ההייטק
סניפים: רמת גן, חיפה
משך הלימודים: לימודי בוקר – נמשכים כ-5.5 חודשים ומתקיימים 3 פעמים בשבוע. לימודי ערב – נמשכים כ-13 חודשים ומתקיימים…
תנאי קבלה: מעבר ראיון אישי עם יועץ לימודים. מעבר שלב מיון והתאמה: 20 שעות ללא סיכון כספי, בהן תיחשף לתכני המבוא…
מכללת השרון
סניפים: כפר סבא
משך הלימודים: 24 מפגשים - 120 שעות אקדמיות
תנאי קבלה: ידע והכרה בסיסיים בשימוש ותפעול רשתות חברתיות כגון: facebook\linkedin\twitter
חשיפה - האוניברסיטה הפתוחה
סניפים: תל אביב
משך הלימודים: 120 שעות אקדמיות, כ- 4 חודשים, 25 מפגשים
מכללת RES
סניפים: עפולה, נתניה, חיפה, חצור הגלילית, קרית ים, רמת גן, ראשון לציון, ירושלים, באר שבע, ראש פינה, אשדוד, ת…
תנאי קבלה: אנגלית בסיסית

יש מנהלי שיווק כיום שמתעקשים על כך שפלטפורמת פייסבוק ומודעות פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות משתלמות הרבה יותר מאשר פרסום בגוגל אדוורדס. נכון שמחירי הקליק נמוכים משמעותית בשיווק בפייסבוק, אולם לא הרבה מבינים לעומק כיצד להשתמש בפלטפורמת השיווק של פייסבוק. המדיה החברתית החלה להראות את אותותיה בתחילת שנות ה-2000, וכיום היא כוח עצום שמשפיע גם על עולם השיווק.

קורס פייסבוק מלמד כיצד התרחשה מהפכת הווב 2.0, מהפכת שיווק שקרתה בתחילת שנות האלפיים ואפשרה לגולשים לנהל אינטראקציה עם האתר בהם גלשו. מהפיכה זו השפיעה על ההתנהלות הארגונית, ובקורס נחקור כיצד התפתח והתפרץ השימוש בבלוגים, במידענות וטכניקות נוספות שהפכו לכלים ביד המשווק. הקורס מלמד את הסטודנט לשווק את עצמו או את הלקוחות שלו דרך האינטרנט, ולבנות את המותג מאפס. ההתמקדות בפייסבוק מאפשרת להבין את הכוח של האתר כמדיה פרסומית.

דרך הבנת כלי השיווק של פייסבוק תוכלו לקדם מכירות ולבצע שיווק ויחסי ציבור ברמה גבוהה. עוד נושאים יכללו שיווק בלינקדאין והשמה דרך האתר (LinkedIn), פרסום סרטונים מנצחים ב-You Tube, עבודה עם Video ו- Webinar, הפצת קמפיין בתוכנית שותפים כגון סקינדו, ציוץ בטוייטר ואתרי שיתוף (Twitter), קידום ממומן בגוגל (Google Adwords), אופטימיזציה של מנועי חיפוש (SEO), וכן תכנון ובניית אסטרטגיה למדיה חברתית ולפייסבוק. הקורס נמשך 12 מפגשים, ואורך 48 שעות סה”כ. כדי להתקבל לקורס יש צורך בניסיון וידע בסיסי בפלטפורמות החברתיות המוכרות כדוגמת: פייסבוק, לינקדאין, טוויטר ו- You Tube.

מה לומדים בקורס פייסבוק?

  • הכרת הפייסבוק
  • רקע תיאורטי
  • בלוגים בישראל
  • שיווק עצמי דרך הפייסבוק
  • בניית מותג
  • האתר כמדיה פרסומית
  • קידום מכירות
  • יחסי ציבור אונליין
  • סרטונים ומדיה
  • יצירת קמפיינים
  • תוכניות שותפים
  • רשתות חברתיות

עדיין מתלבט?
שוחח עם יועצת לימודים

קבל מידע על קורס פייסבוק

למידע על קורס פייסבוק
מלא את הפרטים הבאים ונציג לימודים יחזור אליך עם מידע על קורס פייסבוק
שם פרטי *
שם משפחה *
עיר *
טלפון *
אימייל *
בחר מוסדות לימוד

* שדות חובה | אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר


קורס פייסבוק: שאלות ותשובות

 טלי טלי

שלום רב, אשמח לקבל פרטים בנוגע לקורס.תודה רבה.
מלאי את הטופס בעמוד הזה באתר וקבלי ישירות את כל המידע מהמכללות.

20 בינואר 2016
 קורסיסט קורסיסט

מה עושים כשמסיימים את הקורס? איך מוצאים עבודה?

אפשר לפנות למשרדי הפרסום ולבקש להיות מנהלי מדיה חברתית. כדאי להתחיל המשרדי פרסום קטנים יותר בהם תוכלו להשתפשף ורק אחרי כמה חודשים לנסות להתקבל למשרד גדול.

האם עולם המדיה החברתית הוא מספיק מאתגר? הוא פה כדי להישאר?
התשובות לשאלות אלו הן ברורות – כן. כשהשיווק באינטרנט רק התחיל, אנשים לא האמינו שחברות כמו גוגל או עולם קידום האתרים יישרדו, ועובדה היא שהם ממשיכים וצומחים. מומחים מעריכים כי המדיה החברתית נמצאת רק בחצי הדרך משיעורי הצמיחה האפשריים שלה ולכן הפוטנציאל הוא עדיין גדול ולא ממומש.

16 בדצמבר 2015
יש לך שאלה? רוצה לדעת עוד? זה המקום לשאלות

קבל מידע על קורס פייסבוק
שם פרטי *
משפחה *
עיר *
טלפון *
אימייל *
בחר מוסדות לימוד

* שדות חובה | אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר