קורס פייסבוק
מוסדות לימוד לקורס פייסבוק
קצת על קורס פייסבוק
יש מנהלי שיווק כיום שמתעקשים על כך שפלטפורמת פייסבוק ומודעות פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות משתלמות הרבה יותר מאשר פרסום בגוגל אדוורדס. נכון שמחירי הקליק נמוכים משמעותית בשיווק בפייסבוק, אולם לא הרבה מבינים לעומק כיצד להשתמש בפלטפורמת השיווק של פייסבוק. המדיה החברתית החלה להראות את אותותיה בתחילת שנות ה-2000, וכיום היא כוח עצום שמשפיע גם על עולם השיווק.
קורס פייסבוק מלמד כיצד התרחשה מהפכת הווב 2.0, מהפכת שיווק שקרתה בתחילת שנות האלפיים ואפשרה לגולשים לנהל אינטראקציה עם האתר בהם גלשו. מהפיכה זו השפיעה על ההתנהלות הארגונית, ובקורס נחקור כיצד התפתח והתפרץ השימוש בבלוגים, במידענות וטכניקות נוספות שהפכו לכלים ביד המשווק. הקורס מלמד את הסטודנט לשווק את עצמו או את הלקוחות שלו דרך האינטרנט, ולבנות את המותג מאפס. ההתמקדות בפייסבוק מאפשרת להבין את הכוח של האתר כמדיה פרסומית.
דרך הבנת כלי השיווק של פייסבוק תוכלו לקדם מכירות ולבצע שיווק ויחסי ציבור ברמה גבוהה. עוד נושאים יכללו שיווק בלינקדאין והשמה דרך האתר (LinkedIn), פרסום סרטונים מנצחים ב-You Tube, עבודה עם Video ו- Webinar, הפצת קמפיין בתוכנית שותפים כגון סקינדו, ציוץ בטוייטר ואתרי שיתוף (Twitter), קידום ממומן בגוגל (Google Adwords), אופטימיזציה של מנועי חיפוש (SEO), וכן תכנון ובניית אסטרטגיה למדיה חברתית ולפייסבוק. הקורס נמשך 12 מפגשים, ואורך 48 שעות סה"כ. כדי להתקבל לקורס יש צורך בניסיון וידע בסיסי בפלטפורמות החברתיות המוכרות כדוגמת: פייסבוק, לינקדאין, טוויטר ו- You Tube.
מה לומדים בקורס פייסבוק?
- הכרת הפייסבוק
- רקע תיאורטי
- בלוגים בישראל
- שיווק עצמי דרך הפייסבוק
- בניית מותג
- האתר כמדיה פרסומית
- קידום מכירות
- יחסי ציבור אונליין
- סרטונים ומדיה
- יצירת קמפיינים
- תוכניות שותפים
- רשתות חברתיות
תן ליועצי הלימודים שלנו לחזור אליך
קורס פייסבוק: שאלות ותשובות
שלום רב, אשמח לקבל פרטים בנוגע לקורס.תודה רבה.
מלאי את הטופס בעמוד הזה באתר וקבלי ישירות את כל המידע מהמכללות.
מה עושים כשמסיימים את הקורס? איך מוצאים עבודה?
אפשר לפנות למשרדי הפרסום ולבקש להיות מנהלי מדיה חברתית. כדאי להתחיל המשרדי פרסום קטנים יותר בהם תוכלו להשתפשף ורק אחרי כמה חודשים לנסות להתקבל למשרד גדול.
האם עולם המדיה החברתית הוא מספיק מאתגר? הוא פה כדי להישאר?
התשובות לשאלות אלו הן ברורות – כן. כשהשיווק באינטרנט רק התחיל, אנשים לא האמינו שחברות כמו גוגל או עולם קידום האתרים יישרדו, ועובדה היא שהם ממשיכים וצומחים. מומחים מעריכים כי המדיה החברתית נמצאת רק בחצי הדרך משיעורי הצמיחה האפשריים שלה ולכן הפוטנציאל הוא עדיין גדול ולא ממומש.