חשיפה - האוניברסיטה הפתוחה
שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית
חשיפה - האוניברסיטה הפתוחה

שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית

חשיפה - האוניברסיטה הפתוחה
סניפים
- הכפר הירוק, רמת השרון.
משך הלימודים
120 שעות אקדמיות, כ- 4 חודשים, 25 מפגשים.
פרוייקט גמר
בסוף הקורס יש פרוייקט גמר.
תכני הלימודים
  • ניהול קמפיינים google adwords . הקמה, בקרה ואופטימיזציה
  • הזירה החברתית - ניהול תוכן אורגני וממומן בפייסבוק (קמפיינים ממומנים)
  • הקמת דפי נחיתה.
  • אסטרטגיה שיווקית - בניית אסטרטגיית בידול, מיצוב ומיתוג
  • הפרסום האינטראקטיבי. ניהול קהילה ומותג באמצעות אינסטגראם
  • קידום שיווקי באמצעות YOUTUBE
  • מדידה וקידום שיווקי – google analitics
  • קריאייטיב וכתיבה שיווקית 
  • ניהול מועדוני לקוחות: עבודה עם מערכות דיוור אלקטרוניות

עוד על שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית

קורס שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית, של בית הספר חשיפה מבית האוניברסיטה הפתוחה מיועד להקנות ללומדים את הכלים העכשוויים המשמשים את אנשי השיווק, מנהלי דיגיטלי ומנהלי המדיה החברתית בכל חברה או עסק, תוך מבט רחב ומעמיק - לשם ניהול ערוצי המדיה השונים, ולצורך קידום אישי וקידום העסקים. תכנית הלימודים כוללת התנסות מעשית במעבדת התקשורת של בית- הספר חשיפה ותרגול של הפונקציות והכלים הרלבנטיים בהקמת קמפינים, ביצוע ואופטימיזציה הלכה למעשה, וכן ניהול אפקטיבי של המותג/העסק ברשת החברתית לאורך מחזור חייו. בסיום הלימודים פתוחה בפניך האפשרות להשתלב בשוק העבודה! 

במהלך הקורס יינתנו תרגילים בהקמת ובניית קמפיינים – כך שבסיום הקורס יציג הסטודנט פרויקט סופי : מטרות ויעדים + הדרך לביצוע בפועל של קמפיין, תוך יישום הגישות והכלים שנרכשו בקורס, כל זאת בהנחיה אישית של צוות ההוראה.

חשיפה - האוניברסיטה הפתוחה
קבל מידע על חשיפה - האוניברסיטה הפתוחה
מלא פרטים לקבלת מידע חינם וללא התחייבות!
בחר מוסדות לימוד
יש לסמן מוסדות לימוד בהתאם למקום מגוריך

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר

קרא עוד על קורס שיווק

קורס שיווק

ישנם קורסי שיווק שיעשירו אתכם ויתנו לכם כלים מעשיים להיות משווקים טובים יותר, ויש קורסים שימלאו אתכם בתיאוריות שיווקיות חסרות ערך ומיושנות.…

קורס שיווק