חשיפה - האוניברסיטה הפתוחה
קופירייטינג וכתיבה שיווקית לדיגיטל
חשיפה - האוניברסיטה הפתוחה

קופירייטינג וכתיבה שיווקית לדיגיטל

חשיפה - האוניברסיטה הפתוחה
סניפים
- הכפר הירוק, רמת השרון.
תנאי קבלה
מילוי שאלון עם משימת קופי טסט
משך הלימודים
18 מפגשים, 72 שעות אקדמאיות, המפגשים מתקיימים בשעות הערב אחת לשבוע.
תכני הלימודים

כוחה של מילה, הכרת משרד הפרסום ובעלי התפקידים בו, מה זה לקוח/צרכן, מאפייני התנהגות וכלי השכנוע שפועלים עליו, תהליכי קבלת החלטות והסרת מחסומים, המסר הפרסומי והמוח האנושי, סגנונות כתיבה שונים, דגש על כתיבה שיווקית, כתיבה לאתרים, דפי נחיתה, מאמרים, קידום אורגני, קידום ממומן, מילות מפתח, הצד האפל של גוגל, מבנה ועיצוב טקסט, תסריטים, תשדירי רדיו, פרסום גרילה, פרסום ויראלי ועוד.

עוד על קופירייטינג וכתיבה שיווקית לדיגיטל

סדנת כתיבה שיווקית לדיגיטל ורשתות חברתיות מיועדת למעוניינים לרכוש כלי הבעה, כתיבה ושיווק, שישמשו אותם בעת כתיבה לבלוגים, אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות, מיני סייטים, סלולר, וידאו וכדומה.

יתרונו הגדול של קורס קופירייטינג וכתיבה שיווקית בבית הספר חשיפה נעוץ בכך שהוא מתמקד בחשוב, בעדכני ובשימושי בצורה היעילה ביותר – והדבר בא לידי ביטוי ברור במגוון נושאי הלימוד בו.

קופירייטר חייב להיות מקצוען בתחומים רבים, עליו להבין את התנהגות הצרכנים ומה מניע צרכן לפעולה, לדעת לאפיין את השוק, להבין מה עושים המתחרים, לנתח את יתרונות המוצר או השירות שהוא צריך לפרסם ואת חולשותיהם, לזהות או לגבש את המסר המרכזי שעל בסיסו בונים קמפיין, לשלוט בסגנונות כתיבה שונים כולל כתיבה שיווקית ופרסומית, לדעת כיצד לכתוב לפרסום באינטרנט וניו מדיה, לשלוט בכללי הכתיבה במדיה הדיגיטלית ובמגוון רחב נוסף של כלי שיווק ופרסום – את כולם נלמד בקורס. 


חשיפה - האוניברסיטה הפתוחה
קבל מידע על חשיפה - האוניברסיטה הפתוחה
מלא פרטים לקבלת מידע חינם וללא התחייבות!
בחר מוסדות לימוד
יש לסמן מוסדות לימוד בהתאם למקום מגוריך

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר

קרא עוד על קורס תסריטאות וקופירייטינג

קורס תסריטאות וקופירייטינג

כל אחד זוכר משהו אחר כאשר הוא יוצא מאולם הקולנוע: חלק זוכרים מה לבש הכוכב, אחרים זוכרים את המוזיקה שהתנגנה ברקע ויש שלא ישכחו לעולם את האפקטים המיוחדי…

קורס תסריטאות וקופירייטינג