המכללה לניו מדיה
אנליסט שיווק ודיגיטל
המכללה לניו מדיה

אנליסט שיווק ודיגיטל

המכללה לניו מדיה
סניפים
- תל אביב יפו.
משך הלימודים
160 שעות אקדמאיות, 30 מפגשים.
תכני הלימודים

מבוא ויסודות שיווק
* פסיכולוגיה של צרכנות והצרכן החדש
* מודלים אסטרטגיים בשיווק )ניתוח ודוגמאות(
* עבודה ושימוש בשפת SQL
* אקסל מתקדם
* איסוף מידע וטיוב נתונים
* בניית תשתית נתונים אנליטית וניתוח הנתונים
* הסקת תובנות עסקיות ובניית דוחות
* שיטות מדידה ו KPI
* BI כלי
* מבוא לlearning Machine על בסיס Python
* Google Analytics
* Facebook & App analysis

עוד על אנליסט שיווק ודיגיטל

כיום כל ארגון אוסף כמויות עצומות של נתונים ומידע (Data Big . (היכולת להשתמש במידע על מנת להפיק תועלות עסקיות הינה הכרח ממשי. עולם השיווק והפרסום ממלא את חיינו בערוצים שונים כמו למשל הקופון בסופר, המודעה בגוגל, המלצה על כתבה מעניינת, הודעת סמס פרסומית, באנר אישי בפייסבוק, הצעה להלוואה מהבנקאי כל אלו הינם תוצר ממסקנות האנליזה השיווקית. הכשרה זו תיתן לך את הכלים והבסיס להצליח בתחום ה Analyst Data M

קבל מידע על המכללה לניו מדיה
מלא פרטים לקבלת מידע חינם וללא התחייבות!
בחר מוסדות לימוד
יש לסמן מוסדות לימוד בהתאם למקום מגוריך

אנו מכבדים את פרטיותך | בכפוף לתקנון האתר

קרא עוד על קורס שיווק

קורס שיווק

ישנם קורסי שיווק שיעשירו אתכם ויתנו לכם כלים מעשיים להיות משווקים טובים יותר, ויש קורסים שימלאו אתכם בתיאוריות שיווקיות חסרות ערך ומיושנות.…

קורס שיווק